dinsdag 5 november 2019

De S van...... Sint



 Hoi, Hoi,

Oooh, wat word ik blij van deze nieuwe Sinterklaas collectie van Dutch Doobadoo. 
Ik ben dit keer met de S van Sint aan de slag gegaan.


470 713 753

 Ik heb de basiskaart overgetrokken op rood cardstock. 
Vervolgens heb ik kraft papier gebruikt voor de kleinere mal. 
Dit kraft papier heb ik bestempeld met een Sinterklaassstempel, 
het lijkt nu net designpapier maar dat is het niet.


Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met verschillende stansen van Marianne Design.
Ik heb inmiddels al een hele collectie Sinterklaasartikelen verzameld
omdat ik dit ook vaak gebruik om mijn klas te decoreren in de Sinterklaastijd.
En ja.. ik heb nu eenmaal een tik.😌 
Ik maak heel graag poppetjes. 
Dus lekker op de bank met heel veel gestanste onderdelen 
om zwarte pietjes en Sinterklaas in elkaar te zetten.


Heerlijk is dat om te doen en ik word er altijd zoooo blij van. 
De zak van Sinterklaas is gevuld met cadeautjes. 
Die heb ik gemaakt met de nieuwste Sinterklaasstansen van Marianne Design.

  

  

De grotere cadeautjes zijn gemaakt met een stans van Dendennis. 

 



Leuk dat je weer een kijkje kwam nemen op mijn blog. Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande





3 opmerkingen:

  1. Super leuk!!! Ik houd ook zo van Sinterklaas! Nostalgie en gewoon zo schattig om te doen! Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig mooie kaart waar veel kindjes blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande