zaterdag 1 mei 2021

Je bent een topper!


Hoi, hoi,

Hebben jullie de mooie nieuwe collectie van Dutch Doobadoo voor de maand mei al gezien? 

Bij Dutch Doobadoo hebben ze voor deze maand weer een hele leuke nieuwe collectie met mallen uitgebracht. Ik ben voor jullie alvast aan de slag gegaan met deze mal van de nieuwe build up mallen van de hond en het hondenhok.  

Alle nieuwe mallen liggen nu weer in de winkels en zijn uiteraard overal online te bestellen.





Het Dutch Doobadoo team heeft weer een leuke bloghop voor jullie georganiseerd boordevol leuke ideetjes. Hop jij gezellig met ons mee?


  • Ga langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeld


Ik ben als eerste aan de slag gegaan met de nieuwe build up mal van de hond. Ik ben even gaan puzzelen en heb de hond liggend voor het hok gemaakt. Ik heb geen andere onderdelen of mallen gebruikt, het enige wat ik zelf gemaakt heb ik zijn staartje. Die kun je niet vinden in de mal.





Dutch Build up hond
470 713 866



Vervolgens heb ik met de mal van het hondenhok, het hok gemaakt. Ik heb gekozen voor een blauw hok. Wat een leuke mal is dit weer. 


Dutch Build up Hondenhok
470 713 868



Het hok heb ik in het gras gezet. De grasranden heb ik gemaakt met een stans. De bloemetjes heb ik gemaakt met een ponsje, in het midden van het bloemetje heb ik nog een plakpareltje geplakt. 
Hierna heb ik nog een tekst stempel gebruikt en die op een soort van badge gestempeld. 
Verder had het kaartje niet veel meer nodig. Ik ben benieuwd of jullie net zo blij worden van deze nieuwe build up mallen dan ik. 

Nu mogen jullie door hoppen naar het blog van 


Heel veel hopplezier nog. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen:

  1. Super leuk en wat een geweldige mal zijn de hond en het hondenhok! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creatie heb je gemaakt.
    De hond met het hondenhok zijn zo leuk.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande