zondag 11 juli 2021

Have a good day


Hallo allemaal,

Hebben jullie deze mal van Dutch Doobadoo al gespot. Wat een leuke mal is dit! Ik heb er dit keer een verjaardagskaart mee gemaakt en de mal rechtop gebruikt. 



Dutch Card Art Slimline Tie Card
470 713 874

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock overgetrokken. Daarna heb ik de kaart beplakt met designpapier uit een groot papierblok. Het is allemaal zwart wit papier en dat vond ik wel een keer leuk om alleen met deze kleuren aan het werk te gaan.


In dit blok zitten ook plaatjes die ik gebruikt heb op deze kaart. De kaart kun je sluiten omdat ik onder het designpapier een magneetje verwerkt heb. 


De stempels die ik aan de linkerkant van de kaart verwerkt heb zijn stempels van Marianne Design. 


De grote bloemen op de voorkant zijn kant en klare bloemen. De witte heb ik nog een klein beetje bewerkt met zwarte inkt en met een Posca pen heb ik de zwarte spetters erop gemaakt.

De kaart is inmiddels bezorgd bij de jarige dus kan ik hem met jullie delen.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

 


2 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk Miranda! En dat papierblok..gaaf he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het een erg leuke kaart. Mag ik vragen wat voor papierblok u hiervoor hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande