dinsdag 6 juli 2021

Hoera geslaagd!


Hallo allemaal,

Eindelijk mag de vlag officieel hier uit omdat onze zoon geslaagd is. Ik maakte daarom dit kaartje om hem te feliciteren met zijn MAVO diploma. Hij wist het eigenlijk al 2 weken maar omdat hij nog voor 2 vakken examen moest doen was het nog niet officieel. Gelukkig waren zijn cijfers toen al zo goed dat hij niet meer kon zakken. Dus echt spannend was het zeker niet meer.
Ik maakte deze kaart met de onderstaande mal van Dutch Doobadoo.



Dutch Card Art Slimline Jeans
470 713 870

Ik heb de basiskaart overgetrokken op kraft papier, wit cardstock en designpapier uit een papierblokje van Marianne Design met mannenpapier.

 
In het bovenste broekzakje stopte ik de mol, die nogal verward uit het zakje komt kijken Huh geslaagd?? Wie is er geslaagd??? Ja mol wij zijn ook verbaasd dat onze zoon het gehaald heeft want echt gemotiveerd is hij er nooit voor geweest 😂😂😂 maar goed laten we zeggen dat wij een heel slimme zoon hebben. 😕😃


Voor het onderste broekzakje staat de wijze uil, die toch echt bevestigd dat de vlag uit kan omdat hij toch echt geslaagd is. De tekstjes heb ik met verschillende tekststempels gestempeld. Met een zwarte en witte gelpen heb ik nog wat accentlijntjes gezet. 
Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Ik vind hem wel erg leuk geworden en heb er nog een gemaakt voor een andere gelukkige die zijn diploma gehaald heeft. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande