zondag 4 juli 2021

Lekker genieten van de zon


Hallo allemaal, 

Het is weer juli dus tijd voor een nieuwe challenge in onze Dutch Doobadoo Build up groep. Dit keer gaan we aan het werk met de koe en de boom.
Maak n.a.v. de onderstaande sketch een leuke creatie en plaats deze in de Dutch Doobadoo Build up groep. Doe jij ook gezellig mee?



Dit is mijn voorbeeld.


Ik heb de Dutch Doobadoo mal van de voetbal als achtergrond mal gebruikt, het labeltje bovenaan heb ik eraf geknipt. Het korte rechte stukje heb ik achter het gras weg gewerkt. Het gras heb ik gemaakt met een stans. De bloemetjes in het gras zijn gemaakt met een mal van Noor Design. 
Met de build up mal van de koe heb ik de koe gemaakt.


Met een zwarte gelpen heb ik wat accentlijnen aangebracht waardoor de koe nog iets meer tot leven komt.
De boom is ook gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.


In de boom hangt een heerlijke hangmat waarin je lekker kunt gaan liggen terwijl het zonnetje nog door het bladerdek heen schijnt. Ik zie mezelf wel liggen hoor in zo'n hangmatje. Deze is overigens gemaakt met een stans van Marianne Design. 

Ik ben benieuwd naar jullie uitvoering voor deze challenge. In ieder geval veel knutselplezier bij het maken ervan.

Groetjes Mirande




 

1 opmerking:

  1. Wat een mooie vrolijke kaart Mirande. Heel mooi gemaakt met de schattige koe. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande