zondag 18 juli 2021

Wijsheid komt met de jaren

 


Hallo,

Voor een jarige man maakte ik deze verjaardagskaart. Ik gebruikte hiervoor de onderstaande Dutch Slimline mal 


Dutch Mask Art Slimline Boog

470 713 828

Ik heb de basiskaart gemaakt van wit cardstock, hier heb ik een dubbele kaart van gemaakt. Vervolgens heb ik de kaart voorzien van designpapier. Dit bruine designpapier komt uit de Slimline kit luiaards.



Ook de afbeeldingen die ik op de kaart verwerkt heb komen uit deze kit.
De boogjes heb ik voorzien van designpapier uit een ander papierblokje. De palmbladeren heb ik gemaakt met een stans. De tekst "Gefeliciteerd" heb ik gemaakt met een stans van Carlijn Design. De tekst "wijsheid komt met de jaren" heb ik gestempeld met een leuke stempel set die ik ooit eens van een vriendin heb gekregen, geen idee van werk merk deze is. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande





1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande