donderdag 8 juli 2021

Beschuit met muisje!

Hallo allemaal,

Hoera ik ben weer tante geworden. Mijn broer is de trotse vader geworden van een dochter! Natuurlijk heb ik een geboortekaartje gemaakt voor de trotse ouders van baby Siara.

Ik gebruikte voor dit kaartje deze Dutch Doobadoo mal.


Dutch Cart Art Slimline Harten
470 713 871

Ik heb de kaart overgetrokken op wit cardstock gecombineerd met roze glitterpapier en designpapier met een roze glitterstipje. 


Achter de hartjes heb ik licht roze glitter papier geplakt en door het hartje kruipt een olifantje. Dit is een stempeltje van My Favorite Things. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potloden. De tekstjes heb ik gestempeld met vershillende stempelsetjes. 


Ik heb het olifantje wat ik op deze kaart gebruikt heb ook gebruikt voor het maken van de geboortekaartjes. Die zijn inmiddels ook allemaal af. Het was een hele klus maar wel erg leuk om te kunnen doen voor je pasgeboren nichtje.
Nu ben ik nog bezig met het maken van een geboortealbum. Wanneer die af is zal ik die ook zeker met jullie delen. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande