dinsdag 20 juli 2021

Hoera!


 Hallo allemaal,

Voor een jarige heb ik deze vrolijke verjaardagskaart gemaakt. Ik heb hiervoor verschillende Dutch Doobadoo producten gebruikt. Als eerste de onderstaande slimline mal.


Dutch Slimline Card Art Jeans 
470 713 870


Voor de basiskaart heb ik deze mal gebruikt. Hierna ben ik aan de slag gegaan met de Hoera mal.


Dutch Card Art Hoera Kaarsen
470 713 779

Achter de tekst hoera heb ik nog een pocket gemaakt waarin ik een klein labeltje verstopt heb. Hierop heb ik nog een tekstje gestempeld.
De grasranden heb ik gemaakt met een stans. Ook het labeltje achter de tekst heb ik gemaakt met een stans. 


De tekstjes op deze kaart heb ik allemaal gestempeld met een stempelset van Carlijn Design.
Het designpapier en het plaatje van het schattige varkentje komt uit deze Crafty Kit
Slimline Varkens

473 005 011


Ik ben echt heel erg fan van de kleur roze dus wilde ik heel graag met deze set aan de slag. Wil je nog een set bemachtigen wees er dan snel bij want ze zijn al bijna op. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande