zaterdag 23 oktober 2021

Beterschap

 



Hallo allemaal,

Voor mijn collega, die net geopereerd is aan haar voetbalknie maakte ik deze beterschapskaart. Ze is helemaal dol op panterprintjes dus dit papier moest ik natuurlijk gebruiken voor een kaartje voor haar. 



Dutch Doobadoo Crafty Kit Slimline Wild about you
477 005 018

Ik heb voor de basiskaart een slimeline stans van Carlijn Design gebruikt. Met een vierkant heb ik een venster gestanst en daar een stukje Mica achter geplakt zodat ik een schudgedeelte van kon maken.

 Hierin heb deze leuke voetballetjes gestopt. Hopelijk mag ze naar haar herstel, wat echt wel even gaat duren, toch weer het voetbalveld op. De leuke figuurtjes komen uit de uitdrukvellen die horen bij dit leuke papier uit de Crafty Kit slimeline Be Wild for you.

De tekst "Voor jou" heb ik  gestempeld met een stempelsetje van Karian Joan.

De tekst "Beterschap" heb ik gemaakt met een randstans van Carlijn Design.

Inmiddels is de kaart bezorgd bij mijn collega en kan ik hem ook aan jullie laten zien. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande