vrijdag 8 oktober 2021

Prettige Kerstdagen



 Hoi, hoi,

Met deze leuke nieuwe shape Art Linda kun je ook een hele leuke winterkaart maken. Ik heb de mal overgetrokken op wit en blauw cardstock en designapapier van Craft Emotions.


470 784 042
Shape Art Linda


De sneeuwranden heb ik gemaakt met 2 verschillende stansen. De tekst Prettige Kerstdagen heb ik gemaakt met een stans van Carlijn Design. De leuke stempeltjes van de Pinquins zijn van My Favorite Things. 

Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden. De sterren heb ik gemaakt met een stans van Altenew. Onderaan de kaart heb ik nog een sneeuwrandje gemaakt met foambal klei. Met een zwarte gelpen heb ik nog een extra randje om de kaart getrokkken en verder heeft deze kaart niet veel nodig. Wat vinden jullie van deze winterse kaart? 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande



2 opmerkingen:

  1. Hoi Mirande

    Leuke kaart
    Fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Mirande. Mooi setje is het met de pinguins.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande