zaterdag 2 oktober 2021

Voor de jarige! Gefeliciteerd

Hallo allemaal,


Er ligt weer een hele leuke nieuwe collectie met Dutch Doobadoo mallen in de winkels.
We blijven nog even in de slimline mallen want daar is iedereen lekker druk mee.




Weet jij al welke mal er deze maand jouw favoriet is?

We hebben bij Dutch Doobadoo weer een leuke bloghop voor jullie georganiseerd boordevol leuke ideetjes. Hop je weer gezellig met ons mee?



Ga langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Dit is mijn voorbeeld:


Voor de basiskaart gebruikte ik deze slimlinemal van Dutch Doobadoo


Dutch Doobadoo Card Art Slimeline
470 713 869

Hierna ging ik aan de slag met het mooie stoere papier uit de onderstaande Crafty Kit Slimline Wild about you 





Ik combineerde dit papier met zwart cardstok en kraft.


Ik heb er een schudkaart van gemaakt door een stuk mica achter de venstertjes te plakken en dit op te hogen met foamtape. In het schudvenster zitten kleine hartjes om de jarige van harte te feliciteren.


De figuurtjes komen uit de uitdrukvellen die horen bij deze leuke Carfty Kit. De bloemetjes en de vlindertjes komen ook uit dit vel, deze moet je wel alleen zelf uitknippen. 
De teksten heb ik gestempeld met een stempelset van Carlijn Design.


 Jullie mogen nu gezellig doorhoppen naar het blog van 


Ik wens jullie nog veel hopplezier en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande 









5 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart en wat een geweldige crafty kit is dit weer! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, waow, wat is dit leuk geworden. Wat een leuke nieuwe spulletjes en wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergave kaart met dit slimlinestencil, leuke uitvoering...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaarten met weer prachtige mallen en papier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart met die schudvensters. Mooie vorm!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande