dinsdag 26 oktober 2021

Groetjes!


Hallo allemaal,

Het het papier uit de leuke Crafty Kit XL maakte ik dit labeltje waarin je wat lekkere chocolaatjes kunt stoppen om iemand mee te verrassen.


Dutch Doobadoo Crafty Kit XL Sweet Heart
473 005 004

De basiskaart heb ik gemaakt met een labelstans van Marianne Design. Het doosje wat erop zit is gemaakt met een stans van Studio Light. 
Hieronder zien jullie nog een andere versie. Hele leuke kleine cadeautjes om weg te geven maar ook om je restjes papier op te maken, het is toch zonden om dat weg te gooien. 


De tekst groetjes heb ik gemaatk met een stans van Carlijn Design. De leuke pinquins horen bij de Crafty Kit. 


Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen al heb ik dit nietzelf bedacht maar ik vond het idee wel te leuk om niet te delen. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en wie weet tot snel

Groetjes Mirande


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande