zaterdag 30 oktober 2021

Oehoe-ra weer een jaartje wijzer



Hoi, Hoi,

Er ligt weer een leuke nieuwe Dutch Doobadoo mallen in de winkels. Wat is jouw favoriete mal deze maand? 






  • Ga op 30 okotber langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeld. Ik ben aan de slag gegaan met deze leuke Card Art mal van de boomstam


470 784 045

Ik heb de mal 2 keer overgetrokken op kraft papier. De kleinere boom heb ik bewerkt met een achtergrond stempel van My Favorite Things waardoor de boom een houtlook krijgt. Daarna heb ik het raampje, de deur en de trap overgetrokken en uitgeknipt. Ik heb maar hele kleine stukje designpapier gebruikt voor de deur en het raam dat waren restjes uit mijn restjes bak. 


Hierna ben ik met verschillende collectables van Marianne Design aan de slag gegaan. Ik heb de mol, de uil, het hamstertje en de egel hiervoor gebruikt. Zo heb ik er een herfstboom in het bos van gemaakt. De herfstblaadjes heb ik gemaakt met verschillende stansen. De tekstjes heb ik gestempeld met stempeltjes van Carlijn Design en Marianne Design. 
Ik word zelf heel blij van dit soort kaartjes. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

 Jullie mogen nu gezellig doorhoppen naar het blog van 


Ik wens jullie nog veel hopplezier en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande 




 

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande