zondag 31 oktober 2021

Hoera 4!




Hallo allemaal,

Voor een jarige, die vier jaar wordt, heb ik dit kaartje gemaakt. Alle leerlingen, die nieuw op school komen, krijgen van mij dit kaartje thuis gestuurd om ze welkom te heten op de Basisschool en ze uit te nodigen om een aantal keren te komen kijken in de klas.
Ik maakt een basiskaart van 14 x 14 cm. Hierop heb desginpapier geplakt met junglebladeren. Met een embossing folder van Carlijn Design heb ik de witte strook gemaakt, de tekst heb ik bewerkt met bruine inkt. Het cijfer vier heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. 


Dutch Stencil Art A4 Numbers 2
470 715 805

Deze vier heb ik overgetrokken op kraft papier, deze daarna uitgeknipt om hem vervolgens met een stempel van My Favorite Things een houtstructuur te geven.


Het aapje heb ik gemaakt met een stans van Elisabeth Craft Desing. De tekst "Hoera" is gemaakt met een stans van Carlijn Design. 
Ik krijg veel enthousiaste reacties van ouders terug, dus het wordt enorm gewaardeerd. Dat is toch altijd extra leuk.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


1 opmerking:

  1. Een hele mooie vrolijke kaart. Alles past perfect bij elkaar. Hier zal de jarige heel blij mee zijn. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande