zondag 25 november 2018

All I want....



Hallo,

Vandaag laat ik jullie weer een kerstkaartje zien. 
Deze kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Card Art Spring  470.713.669


De basismal heb ik overgetrokken op wit cardstock. 
Daarna heb ik de kaart beplakt met designpapier van My Favorite Things.


De stempeltjes, die ik verwerkt heb op de kaart zijn ook van My Favorite Things. 
De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.
De sterrenrand bovenaan de kaart heb ik gemaakt met een oudere randstans, 
geen idee van welk merk deze is.


De kaart kan blijven staan omdat ik aan de onderkant een magneetje verwerkt heb. 
Wanneer je de kaart wil versturen kun je de kaart dus plat vesturen. 
Onderaan heb ik nog een kerstbloem gemaakt met een stans van Marianne. 
De takjes heb ik gemaakt met een stans van Crealies.
Achter het jongetje heb ik een wobble verwerkt waardoor hij kan bewegen. 
Ik weet helaas niet hoe ik de video hiervan moet toevoegen aan dit blogbericht. 
Mochten jullie hier tips voor hebben dan hoor ik het graag.
Aan de andere kant heb ik nog een tekst stempelje verwerkt en toen was mijn kaartje klaar.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande




1 opmerking:

  1. Leuke vrolijke kerstkaart!
    Super gaaf model.
    Afbeeldingtjes mooi ingekleurd.
    Video vraag:
    Je kunt een videotje invoegen, als je je post opent om te bewerken.
    Dan op het film klappertje drukken. Boven aan naast het foto invoeg icoontje.
    Er opent zich een venster met in het midden een blauwe knop.Nu kun je een video bestandje selecteren.
    Video bestand komt in het beeld, klik op selecteren knop onderaan.
    Het duurt eventjes maar de video importeert zich dan.
    Wel je post bijwerken om op te slaan.
    Succes, lukt het niet mail me dan maar isocrealientje@gmail.com
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande