donderdag 29 november 2018

X-mas





Hallo allemaal,

De nieuwe collectie ligt weer in de winkels. En wat zitten er weer leuke mallen bij.


Wat leuk dat jullie meedoen met de onze bloghop.


Wat moet je doen?
* Ga  langs de blogs van alle Dutch Doobado Design Team Leden en laat een leuke reactie achter.
* Wanneer je bij iedereen een reactie hebt achter gelaten kom je terug op het blog van Dutch Doobadoo en laat ook hier een leuke reactie achter.
Wie weet win je dan wel een leuke prijs.

Voor deze bloghop ben ik aan de slag gegaan met de mal
van de kerstster 470 713 171


Ik heb de mal drie keer omgetrokken, 1x op zwart cardstock, 1x op wit cardstock en 1x op designpapier.


Hierna heb ik deze schattige stempel van Wild Rose gebruikt.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.
Het afdrukje heb ik bewerkt met Dutch Doobadoo structuurpasta
en een mask van Dutch Doobadoo. Snow 470.715.605

Hierdoor staat het pinquinkoor in de sneeuw te zingen.
Het laagje sneeuw onderaan heb ik gemaakt met wat watten sneeuw
wat ik ooit eens bij een tuincentrum gekocht heb.


Achter het afdrukje heb ik deze twee labels verwerkt. 
Ik heb de labels gemaakt met de labelpons van Veassen Creative. 
Het woordje Xmas heb ik gemaakt van houten letters, 
die ik op strookjes glitterpapier heb geplakt. 
Op het andere labeltje heb ik een tekst gestempeld. 
Om de labeltjes heb ik met een fineliner nog een extra lijntje getekend. 
Daarna nog een lintje er aan gemaakt en de labeltjes waren klaar. 


Met de kerststerren stans van Marianne heb ik de kerstbloem gemaakt.
De kerstbomen zijn ook gemaakt met een stans van Marianne Design
De glittersterren heb ik ook met een stans gemaakt, hier weet ik het merk zo even niet meer van.


De mutsjes van de pinquins heb ik bewerkt met Nuvo glitters.
Het was weer een feestje om deze kaart te maken. 

En natuurlijk heeft Dutch Doobadoo ook deze maand  nog meer leuke
mallen uitgebracht, die jullie wellicht tijdens deze bloghop al tegen zijn gekomen. 

Ik hoop dat we jullie weer op wat ideetjes hebben kunnen brengen. 

Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van 

Tinneke

Veel plezier nog

Groetjes Mirande

26 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mal en geweldig die pinguïns. Goed idee met die sneeuw, ga ik ook wens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh ik zie dit jaar zo tegen kerst op...en toch kan.ik gelukkig wel genieten van zo'n mooie kaart..rustig in kleur..en.de pinguïns ze staan nog steeds op mn dat zou ik wel willen lijsje.... zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook echt een super leuk model voor de kerstkaarten, mag eigenlijk niet ontbreken in je collectie. Heel mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart met ook en leuk model! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een leuk patroontje en de kaart erg mooi gemaakt, prachtig in het zwart wit in combinatie met zilver.
    De vogeltjes zingen hun hoogste lied ,deze stempel blijft ook leuk om te gebruiken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat is die mooi leuke mal en een super bij elkaar gezocht geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo schattig deze creatie! Echt heel leuk uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Mirande,leuk met die pinguins...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie creatie weer die we zien .....prachtig Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattig de zingende pinguins op de mooie sterrenmal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedrieglijk eenvoudig ziet deze er uit. Maar erg mooi. Leuke ster en super lieve pinguïns

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook een hele mooie kaart met de ster mal. Die zingende pinguïns zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerst creatie laat je ons zien Mirande....heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk dit kerstkaartje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb genoten om naar je kaartje te kijken. Ik vind pinguins zo leuk en dan al die details die je erop gemaakt hebt. Prachtig kaartje van een mooie mal gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zeg toppie sterren kaart en erg leuk met de labels die eruit kunnen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke kaart zo ..weer een idee opgedaan groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige kaart Mirande!! Met dat zwart/wit geweldig! En die labels erbij. superrrrrr
    Enorm genieten van deze bloghop! Nog niet eerder gehopt maar echt super leuk!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige ster Mirande!
    Gaaf dat zwart met wit,heel mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superleuke kaart weer! Leuke ster, niet alleen leuk voor een kerstkaart maar ook leuk voor een stoere jongenskaart! Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. erg leuk, en mooi geworden. ideaal deze basis mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze is ook erg leuk en schattig!
    Sterren doen het altijd goed , dus is erg leuk om te versturen.
    Mooi als je een tekst als Twinkle Twinkle Little Star hebt,zit je meteen goed :)(dit gaat ook een musthave worden)
    De kaart van jou is prachtig aangekleed met de schattige pinguïns. Mooi ingekleurd!
    Bedankt!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig is deze ster! Schitterende kaart heb je ermee gemaakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje,zo leuk met de pinquins!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande