woensdag 14 november 2018

Happy B-day Ahoy, mate!


Hoi, hoi,

Een tijdje geleden maakte ik deze kaart voor Dutch Doobadoo. 
Ik heb voor deze kaart 2 mallen van Dutch Doobadoo gebruikt. 
Als eerste de Dutch Doobadoo Shape Art Another Label 470.713.168


Dit is een vrij grote mal en daarom heb ik hem dubbel gevouwen en 
de golvende rand gebruikt als waterrand. 
Hierop het ik de mal piratenboot verwerkt.
De Dutch Doobadoo Card Art Pirate Ship 470.713.685



Op de piratenboot heb ik het designpapier Seashore van Joy/Noor gebruikt. 
De stempeltjes die ik gebruikt heb zijn van My Favorite Things. 
Ik heb de stempeltjes ingekleurd met Faber Castelle potloden gebruikt.

Achter de boot heb ik een bladzijde uit een oud boek gebruikt. 
Uit deze bladzijde heb ik een stuk gescheurd in de vorm van een schatkaart. 
Ik heb dit stuk papier bewerkt met distress inkt, vintage photo.


Wanneer je de kaart openklapt zie je nog een stukje schatkaart en een tekststempeltje.


Wanneer je de kaart weer dichtklapt zie je een zee vol golven.
 De golven heb ik gemaakt met verschillende stansen. 
Deze stans heb ik steeds twee keer gebruikt, 
een keer voor wit papier en een keer voor blauw papier. 
Verder heb ik enkele stansjes gebruikt, zoals de zeemeeuw, het ankertje en de krab. 


Het piraajte dat erbij staat is ook van My Favorite Things.


Ik vind het nog steeds een hele leuke kaart voor een jongensverjaardag. 
Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande







1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande