maandag 19 november 2018

Happy Birthday


Hallo allemaal,

Enige tijd geleden heeft Jannet Blaauw een hele leuke 
online workshop gegeven over een uitschuifkaart. 
Deze stond al eventjes op mijn to do lijstje maar toen 
ik een weekendje weg ging met enkele scrapvriendinnen 
heb ik dit kaartje als eerste gemaakt. 
Wat is het een onwijs leuk modelletje Jeannet.
Ik heb op het kaartje de mallen van Dendennis gebruikt. 


Op de voorkant zien jullie Berry Bear met een cadeautje. 
Deze heb ik gemaakt met de Party Accesories


Wanneer je aan de bovenkant van de kaart trekt komt er eerst een tekst te voorschijn.

Wanneer je dan nog verder trekt zie je Heater Hedgehog. 
Dit is ook een stans van Den Dennis uit de Little Woodland Adventures serie. 
Ik vind hem zo leuk!!!
Hij heeft een aantal ballonnen in zijn hand, die ik weer met de Party set gemaakt heb.


En zo ziet de kaart eruit als je hem helemaal volledig hebt uigeschoven. Nogmaals wat een leuk model. Je kunt hierop ook echt heel leuk de mallen van Dendennis verwerken.

Ik heb de tekst Happy Birthday gemaakt met een stansmal uit het uni papier van Dendennis. Het Designpapier wat ik gebruikt heb is ook van Dendennis.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande



1 opmerking:

  1. Wat een gaaf model is dit zeg! Had je een leuke middag? Ik zag heel grappige en leuke foto's op FB....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande