zondag 18 november 2018

X-mas cadeautje



Hoi, hoi,

Vandaag laat ik jullie deze cadeau enveloppe voor de kerst zien. 
Ik heb deze gemaakt met Dutch Doobadoo Box Art, Gift Card 470.713.051


Ik heb de mal overgetrokken op kraft.
Hierna heb ik het voorzien van designpapier met heel veel goud 
en glitters van de beroemde winkel waar wij als hobbymensen graag komen😉

Het huisje heb ik uit zwart papier gestanst met een mal. 
De bomen zijn van Marianne Design 
en de slingertjes heb ik ook gemaakt met een stans van  kleine
vlaggetjes.



De binnenkant heb ik ook voorzien van designpapier. 
Ik denk dat ik hier wel iemand blij mee kan maken met de kerst. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande





1 opmerking:

  1. Leuk xmas kadootje!
    Prachtig aangekleed. Binnenkort ook mee aan de slag, heb hem sinds vorige week binnen:)
    Bedankt voor inspiratie.
    Ook je ahoy mate kaart is super!
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande