woensdag 21 november 2018

Een schitterende kerst


Hallo allemaal,

Voor de winter/kerstmarkt van Scrap en Co mocht ik een kerstkaart maken voor een mini workshop. 
Ik heb deze kaart gemaakt de met de kerstballen van Dutch Doobadoo.

Dutch Dooadoo Dutch Card Art Kerstbal 2 stuks 470.713.680



Ik heb de mallen omgetrokken op zwart cardstock.
Hierna heb ik ze beplakt met designpapier van My Favorite Things, en blauw cardstock.
Ik heb een stempeltje van Wild Rose op de kaart verwerkt. 
Dit afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 
De teskt een schitterende kerst heb ik gestempeld en 
daarna gemat op blauw papier. Hiervoor heb ik eerst nog met een ponstang 
enkele sterretjes uit het tekstkaartje gestanst zodat je blauwe sterretjes ziet. 


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de stansen van My Favorite Things


Hier heb ik het woord Joy mee gestanst uit zilver glitterpapier. 
Ook de kerstballen aan de rechterkant heb ik hiermee gemaakt. 
Het leuke is dat je het binnenste deel van de kerstbal
weer in een andere kerstbal kunt verwerken.



Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen.
 Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande