woensdag 1 mei 2019

B-Day



 Hallo allemaal,

Een verjaardagskaart is altijd leuk om te maken en helemaal om te krijgen.
Deze maand gebruiken voor de challenge de Dutch Doobadoo B-Day mal.
Doe jij ook gezellig mee?
Wie weet win jij wel een leuk prijzenpakket wanneer je meedoet.
Maak met de onderstaande sketch een mooie verjaardagskaart en
vergeet deze niet te posten in de Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.
Heel veel plezier en succes!



Dutch Doobadoo Card Art B-day A4 
470 713 698

Dit is mijn voorbeeldkaartje.
Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. Hierna heb ik 
het designpapier Love Story van Noor design/Joy Crafts gebruikt.



Het plaatje is van Sieta van Gelder. 


De bloemen en de blaadjes heb ik gemaakt met een stans.


Ook de slinger en de vlinders heb ik gemaakt met verschillende stansen.


Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen 
en heel veel succes met het meedoen met onze challenge. 
Groetjes Mirande




3 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt Miranda!!
    Ik ga mijn best ook weer doen voor een mooi exemplaar...
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie feestelijke en fleurige inspiratiekaart Mirande.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande