maandag 27 mei 2019

De E van Ezel

Hallo allemaal,

Wat was het een drukke week. 
Helaas weinig knutsel- en blogtijd gehad. 
Maar het is weer weekend geweest. 
En ik heb weer even heerlijk kunnen knutselen.
 Ik ben weer verder gegaan met mijn ABC-boek.
 Dit keer was de letter E aan de beurt. 
Omdat het nog steeds de maand van de pakezel is ben ik dus met deze stans aan de slag gegaan.

De basispagina heb ik gemaakt van creme cardstock 15 x 15 cm.
Hierop heb ik designpapier verwerkt en daarna
 ben ik aan de slag gegaan met het Dutch Art Alphabet 4
470.990.112 

Ik heb de letter E overgetrokken op creme cardstock.
De letter heb ik daarna beplakt met designpapier. 
Het designpapier komt uit dezelfde lijn en is van Simple Stories, Say Cheese 4.

Hierna ben ik aan de slag gegaan met de stansmal van de pakezel van Dendennis.
De kleine ballonnetjes heb ik gemaakt met de stansen uit de Party accessories set.






De grotere ballonnen heb ik gemaakt met een andere stans. 
Met een witte gelpen heb ik hier en daar nog wat lijntjes 
gezet om het ezeltje wat sprekender te maken.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze bladzijde vinden. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en wie weet tot snel.

Groetjes Mirande


2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig en feestelijk kaartje!
    Onwijs leuk gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk de E van de ezel. En deze ezeltjes zijn zo leuk klein. Misschien wel een gepriegel, maar ze zijn dan ook enig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande