zaterdag 4 mei 2019

Hoera een meisje!

Hallo allemaal,

Vlak voor de vakantie is er weer een leerling uit mijn groep grote zus geworden. 
Ook voor haar heb ik een geboortekaartje gemaakt om haar te 
feliciteren met de geboorte van haar zusje. 
Ik gebruikte hiervoor de Dutch Doobadoo Fold Card Art Elegant A5
470.713.334

 

Ik heb de basiskaart overgetrokken op zwart cardstock. 
Hierna heb ik heel oud designpapier gebruikt. 
Ik had nog een restje over van mijn vorige kaartje en dat was net genoeg. 
Ik heb het designpapier gemat op roze cardstock. 
Hierna heb ik een foto van de trotse zus op de kaart verwerkt. 


De tekst "Hoera een meisje" heb ik gestempeld met stempels van Craft Emotions. 
Ook de tekst "van harte gefeliciteerd" is gemaakt met een stempelset van Craft Emotions. 


De randpons met de hartjes is van Vaessens Creative.
De bloemetjes en de takjes heb ik gemaakt met een stans. 
Het kaartje is inmiddels bij de grote zus bezorgd.


Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.
Groetjes Mirande



1 opmerking:

  1. Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor je leerling en haar familie. Een foto erop maakt het helemaal persoonlijk! Fijne vakantie gehad? Veel kunnen freubelen??

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande