woensdag 8 mei 2019

Gefeliciteerd met jullie dochter


Hoi, Hoi,

Met een mal van de kinderwagen uit de nieuwe collectie
 van Dutch Doobadoo heb ik dit geboortekaartje gemaakt. 
Hiervoor gebruikte ik deze mal de Dutch Card art Buggy
470 713 714


Ik heb de basiskaart overgetrokken op kraft.
De randjes heb ik bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Hierna heb ik twee verschillende soorten designpapier gebruikt. 
Deze vellen had ik nog ergens liggen in mijn papierkast. 
Hierna heb ik een plaatje van een baby op de kaart verwerkt. 


De tekstjes heb ik gestempeld. 
De bloemen en de blaadjes heb ik gemaakt met een stans. 
Tussen de bloemen heb ik nog wat witte tule verwerkt. 



 Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen
 brengen. Een hele fijne dag gewenst en tot snel.
Groetjes Mirande






2 opmerkingen:

  1. Oh wat een schatje!!! Zowel je kaart als het plaatje, haha!
    Heel erg gaaf gemaakt Mirande!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig kaartje!! Superleuk. EN ik begreep dat jullie deze wek nog vakantie hebben! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande