maandag 13 mei 2019

Hiep Hiep Hoera! Gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Deze leuke wolkendisplay ligt vanaf afgelopen donderdag in de winkels. 


Ik heb er een verjaardagskaartje mee gemaakt waarop ik de pakezel verwerkt heb. 
Deze maand laten we jullie zien hoe je de stans van DenDennis 
van de pakezel op verschillende manieren kunt gebruiken. 
Dit keer is de pakezel dus veranderd in een paard.



Ik heb de stans gebruikt uit bruin cardstock en de binnenkant van de oren
 nog 3 x extra gestanst als manen. 
Hierna ben ik aan de slag gegaan met verschillende stansen van Jocelijne, 
die kun je heel goed combineren met de leuke karakters van DenDennis.
De boom heb ik gemaakt met een nieuwe stans van My Favorite Things. 


Het vlindertje is van Dutch Doobadoo. 
Deze komt de volgende maand pas uit maar wat is ie leuk he?


De tekstjes heb ik gemaakt met deze stempelset van DenDennis. 



Ik hoop dat ik jullie met deze blogpost weer op wat ideetjes heb kunnen brengen. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.
Groetjes Mirande



2 opmerkingen:

  1. Deze is supergaaf geworden Mirande!! Heel erg tof gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuke kaart! Wat een mooie en leuke stansen en de vorm van kaart is ook enig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande