dinsdag 2 maart 2021

Boe ik kom met de trekker naar je toe


Hallo allemaal,

O wat zijn er weer leuke nieuwe mallen van Dutch Doobadoo uitgekomen deze maand. Ik ging met drie verschillende mallen aan de slag en maakte daar deze boerderijkaart van. Ik hoop maar snel dat we op school een keer het thema "De Boerderij" gaan doen want dan krijgt deze kaart zeker een mooi plekje op het themabord. 

Ik gebruikte als eerste de mal van de trekker  

Dutch Doobadoo Card art Tractor

470 713 852

Hierna ben ik aan het werk gegaan met de nieuwe leuke build up mal van de koe. Wat is hij leuk he? Ik maakte 2 verschillende koeien.


Dutch Doobadoo Cart Art Build up Koe
470 713 859


De hooibalen heb ik zelg geknipt uit geel papier. Er zit zelfs nog een beetje echt hooi op. Als laatste maakte ik de boom met de onderstaande mal.


Dutch Doobadoo Card Art Tree
470 713 853


Ik ben benieuwd wat jullie van deze boerderijkaart vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande
 

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande