zaterdag 27 maart 2021

Hoera een kleinkind!

 Hallo allemaal, 

Bij Dutch Doobadoo hebben ze voor de maand weer een hele leuke nieuwe collectie met mallen uitgebracht. Ik ben voor jullie alvast aan de slag gegaan met deze mal van de slimeline kaart en de nieuwe build up mal van de Giraf. 

Alle nieuwe mallen liggen nu weer in de winkels en zijn uiteraard overal online te bestellen.




Het Dutch Doobadoo team heeft weer een leuke bloghop voor jullie georgansieerd boordevol leuke ideetjes. Hop jij gezellig met ons mee?


  • Ga van 27 Maart t/m 30 maart langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Dit is mijn voorbeeld.

Met deze nieuwe slimline mal van Dutch Doobadoo en de nieuwe build up mal van de giraffe maakte ik dit geboortekaartje. 

Dutch Doobadoo Cart Art Build up Griraf 
470 713 864

Dutch Doobadoo Cart Art Slimline Golven
470 713 860

Ik heb de basiskaart eerst overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens heb ik de kaart overgetrokken op wit cardstock, kraft en op designpapier. Ik heb er daarna nog een extra laag designpapier onder gedaan. Hierdoor is de witte buitenrand wat minder groot en dat vind ik zelf net iets mooier. 

Vervolgens heb de de giraf gemaakt. hiervoor heb ik dus de nieuwe build up mal gebruikt. Hier kun je 3 verschillende giraffes mee maken, ik heb voor de zittende giraf gekozen. Wat is hij lief hé? 
De bloemetjes achter de giraf horen bij het desingpapier, die heb ik nog een keer uitgeknipt en weer op het designpapier terug geplakt. 
De naamslinger heb ik gemaakt met een stans, de letters zijn weer gemaakt met een stans van Marianne Design. Als laastste heb ik nog enkele tekstjes gestempeld en toen was mijn geboortekaartje klaar. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Nu mogen jullie door hoppen naar het blog van 


Heel veel hopplezier nog. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande


5 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart en wat is de giraffe leuk!!!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou kaart is ook super leuk ,een lief kaartje!
    Leuk zijn de mallen ,ook de giraffe is grappig.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart, heb hem in bestelling en ga er ook snel mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige felicitatie kaart voor een geboorte. Dit word vast erg gewaardeerd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande