dinsdag 30 maart 2021

Gezellig Paasfeest

 


Hallo allemaal,

Hebben jullie dit leuke papier al gezien wat in de nieuwe Crafty Kit A5 Paashazen

473 005 007

We hebben weer een leuke bloghop georganiseerd waarin we verschillende voorbeelden laten zien die je kunt maken met deze set. Hop jij gezellig met ons mee? 



  • Ga 30 mart 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!


Dit is mijn voorbeeld.


Ik heb met de mal, die hoort bij deze set en de leuke plaatjes uit het uitdrukvel, dit Paaskaartje gemaakt. 



De grasrand heb ik gemaakt met een stans, net zoals het Paasmandje waarin wat eitjes liggen. De wolkjes zijn ook gemaakt met verschillende stansen en de tekst heb ik gestempeld met een stempelset van Marianne Design. 

De grotere Paaseieren op de achtergrond heb ik ook gemaakt met verschillende stansen. 
Ik word zo blij van dit vrolijke papier. En het leuke is dat je het ook heel goed kunt gebruiken voor het maken van verjaardagskaartjes voor kinderen bijvoorbeeld. 

Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van 


Veel hopplezier, ik wens jullie nog een hele fijne dag. Tot snel

Groetjes Mirande



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande