donderdag 4 maart 2021

Vrolijk Pasen!


Hallo allemaal,

Nog eventjes en dan is het alweer Pasen. Wisten jullie dat we bij Dutch Doobadoo ook hele leuke Paasmallen in de collectie hebben? 



Ik maakte dit Paasmandje met de mal linksboven aan. 

Ik heb deze mal gecombineerd met het Build up konijn.



Dutch Build up Art 470 713 811


Ik maakte eerst het grote konijn die plakte ik achter het mandje maar mama konijn heeft ook haar twee konijnenkinderen meegenomen. Die zitten lekker voor het mandje en houden de paaseitjes goed in de gaten want voor je het weet worden ze opgegeten😂😂


Ik heb voor het maken van de mini konijntjes de mal eerst een keer overgetrokken en daarna de overgetrokken onderdelen 50 procent verkleind onder het kopieerapparaat en daarna de onderdelen weer uitgeknipt en die als mal gebruikt. Wat zijn ze lief he deze kleine konijntjes?


Het paasmandje en de paaseitjes heb ik met verschillende stansen gemaakt. Ook de grasrand heb ik gemaakt met een stans. De bloemetjes heb ik gemaakt met een ponsje en in het midden van de bloemetjes heb ik een plakpareltje geplakt. 
Het strikje in het haar van het konijn heb ik zelf geknipt.  


In het mandje heb ik uiteraard lekker eitjes gedaan. De tekst "Vrolijk Pasen" maakte ik met een stempel van Marianne Design. 


Ik wens jullie alvast een hele fijne Pasen maar eerst nog even lekker genieten van de eitjes hoor. Die vind ik voor de Pasen altijd veel lekkerder dan erna.😂

Jullie mogen nu gezellig doorhoppen naar het blog van


Heel veel plezier bij het hoppen en nog een hele fijne dag gewenst.

Groetjes Mirande


 

4 opmerkingen:

  1. Wat geweldig, dit paasmandje met het grote konijn en super dat je de kleintjes erbij hebt gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bjoety van een creatie, toppie Mirande....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!... dit is niet leuk ... nee, dit is super leuk!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande