zondag 30 augustus 2020

Babydoosje met sokjes



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een cadeautje zien, wat ik 
gemaakt heb voor de trotse ouders van een jongentje wat 
pas geboren is. 

Ik gebruikte hiervoor de mal van het cadeaudoosje. 


Dutch Box Art 4u A4
470 713 063

Ik heb de basismal overgetrokken op licht blauw carstock.
Vervolgens ben ik met designpapier van Maja design aan de slag gegaan. 


Zo ziet het doosje er van de binnenkant uit 
wanneer je het lintje openmaakt.



Ik heb de buitenkant van het doosje versierd met 
scrabbleletters van de Action.
Ik heb wel een extra zwart lijntje om de letters
getrokken dat vond ik het net iets meer af maken.



Verder heb ik de labelstempel en stansenset van Marianne Design gebruikt. 
Ik heb nog een bedeltje van een rompertje aan het doosje gehangen en 
een hangertje van nijntje, die ik nog ergens tussen mijn spulletjes
in mijn rommelbakje vond.
Verder heb ik nog een kantje langs de rand van het doosje geplakt en daarna 
was het cadeautje klaar. 


Ik vind het zelf een leuk doosje, die je heel snel 
even kunt maken, om iemand met iets kleins kunt verrassen.
Ik denk dat ik dit doosje nog wel vaker zal gebruiken.
Ik wens jullie een hele fijne dag en wie weet tot snel.

Groetjes Mirande



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande