maandag 17 augustus 2020

Ollie bij de vuurtoren


Hallo allemaal,

Ik heb weer eens een kaartje gemaakt met de 
schattige build up olifant van Dutch Doobadoo.


470 713 795

Ollie is vandaag op bezoek bij de vuurtoren.


Hij gaat daarna lekker naar het strand en heeft daarom zijn
bril/zonnebril op en zijn zwemband bij zich.
Deze accessoires kun je maken met de build up mal van de zomer.


470 713 801



Het petje is gemaakt met de kleding mal die er voor de beer is. 
Maar je kunt dit petje dus ook heel goed voor Ollie gebruiken.

De vuurtoren heb ik gemaakt met een wat oudere Dutch Doobadoo mal.
Maar ik vind het nog steeds een hele leuke mal.


Dutch Doobadoo Card Art Lighthouse
470 990 003



Hierna heb ik het kaartje verder aangekleed met
wat duingras en een hekje.


Het waait daar behoorlijk vandaar dat het ene oor van Ollie lekker 
door de wind omhoog is gewaaid.
Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Ik wens jullie nog een hele zonnige dag en tot snel.

Groetjes Mirande






1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande