zondag 16 augustus 2020

Trots op jou!



Hoi Hoi,

Vandaag heb ik weer een voetbalkaartje wat ik jullie 
wil laten zien. Hiervoor heb ik de Crafty kit -kick it gebruikt.


Voor de basis van deze kaart heb ik deze Dutch Shape Art Alysia A5 mal gebruikt.


470 713 191

Ik heb de randjes van het designpapier bewerkt met
 Dutch Doobadoo witte Gesso.




In het midden van het kaartje heb ik een stempelafdrukje gebruikt.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell -potloden.
Hierna heb ik de stickers en de figuurtjes uit het uitdrukvel
wat allemaal hoort bij de Krafty Kit vewerkt op dit kaartje. 


Ik vind het zelf wel weer een stoere jongenskaart geworden.
Wat vinden jullie ervan? 
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer. 

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande