zaterdag 22 augustus 2020

Bruidspaar, van harte!




Hallo allemaal,

Bij de Dutch Doobadoo collectie van juli zit weer 
een leuke Crafty Kit- One more stitch.


Crafty kit - One more stitch 472.100.004

Ik heb uit deze kit de mal van de garenklos gebruikt 
om de bovenstaande kaart te maken.
Ik heb de mal eerst overgetrokken op kraft en daarna op designpapier.
Ik had ergens nog dit oude papier liggen, wat perfect bij dit thema past en dat
heb ik dus gebruikt voor het maken van dit kaartje. 
De randjes heb ik bewerkt met inkt vintage photo.


Bij dit oude papier zaten ook nog allerlei andere leuke plaatjes en kaartjes, die
ik ook op deze kaart verwerkt heb.
Het is niet echt mijn ding om vintage kaartjes te maken maar ondanks dat
vind ik het wel een leuke kaart geworden.
Zo zie je maar weer dat wanneer je iets bewaart het vaak toch nog wel 
weer van pas komt. 


De tekst "Bruidspaar, van harte" heb ik gestempeld met een oudere stempelset.


Wat vinden jullie ervan?
Ik wens jullie nog een fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande