donderdag 6 augustus 2020

Hieperdepiep Hoera!



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eeens een verjaardagskaartje zien voor een jongen.
Ik heb als basiskaart deze stoere mal gebruikt,
 die je heel goed voor mannenkaarten kunt gebruiken.

470.713.132 Shape Art Label Eurolock

Dutch Shape Art Label Eurolock
470 713 132

Ik heb de mal eerst overgetrokken op kraft papier, 
daarna nog een keer op zwart cardstock en als laatste op designpapier. 
Alle randen heb ik bewerkt met bruine inkt. 


Hierna heb ik mal van het stuurwiel gebruikt.


Dutch Card Art Steering Wheel Ship A5
470 713 687

Deze heb ik ook overgetrokken op kraft papier en daarna nog een keer 
op zwart designpapier, maar dat is bijna niet meer te zien. 
Op dit stuurwiel heb ik een stempelafdrukje verwerkt. 
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.

Deze stoere piraat was op zoek naar de schat
en die heeft hij ook gevonden. Met een stansenset
van Elisabeth Craft design heb ik de schatkist met 
inhoud gemaakt.
Achter de schatkist heb ik nog een stukje jute touw geplakt.
Achter het stuurwiel heb ik nog een stuk visnet geplakt. 


Daarna verder afgewerkt met een verjaardags stempel en 
toen was mijn kaartje wel af.



Als laatste heb ik nog wat lintjes bovenaan het kaartje gemaakt
 en met een zwarte fine-liner heb ik nog wat accent lijntjes getrokken.
Wat vinden jullie van deze stoere verjaardagskaart?
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

1 opmerking:

  1. Wat een onwijs toffe, maar ook stoere kaart! Wauw, wat goed uitgedacht!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande