donderdag 20 augustus 2020

Hallo Herfst!



Hallo allemaal,

Er ligt weer een hele leuke nieuwe collectie met Dutch Doobadoo mallen in de winkels.
Daarnaast zijn er weer 2 leuke nieuwe Crafty kits uitgebracht .


We hebben dit keer ook weer een leuke bloghop voor jullie
 georganiseerd boordevol leuke ideetjes. Hoppen jullie gezellig met ons mee?


Dit is mijn voorbeeld.


Voor dit kaartje heb ik 2 nieuwe mallen gebruikt. 
Als eerste heb ik deze mal voor de basiskaart gebruikt.

470.713.202 Shape Art Evelyn

Dutch Shape Art
470 713 202

Deze mal heb ik 3 keer omgetrokken en daarna uitgeknipt.
 1 x op wit cardstock, 1 x op oranje cardstock en 1 x op designpapier. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met deze leuke
nieuwe build up mal van het eekhoorntje.

470.713.797 Build Up Eekhoorn

470 713 797

 

Wat een schatje is hé?
Hierna heb ik al mijn herfstmalletjes tevoorschijn gehaald 
en heb ik de kaart verder aangekleed zodat het een echte 
hefstkaart is geworden. 
De stempeltjes, die ik gebruitk hebben komen uit 
de herfststempelset van Carlijn Design.  



Ik ben benieuwd wat jullie van deze herfstkaart vinden?
Jullie mogen nu door hoppen naar het blog van



Veel hopplezier nog en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande





15 opmerkingen:

  1. Wat een gave herfstkaart heb je gemaakt.
    Je hebt je echt even flink uit kunnen leven met je herfstspulletjes
    Het eekhoorntje is echt een schatje ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een lieveke.
    Dit kun je wel mooi wegzetten met de herfst.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig is deze eekhoorn! Leuk met al die herfstdingetjes erbij! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke herfstkaartis dit. Je zou bijna zin krijgen in de herfst😉
    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je herfstkaart is heel erg mooi Mirande!
    Het ziet er gezellig uit ,leuke mallen ook!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke herfstkaart.
    Leuke details. Gezellig tafereeltje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat eekhoorntje op de herfstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat een schattige eekhoorn op je verder zo leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee de eekhoorn in een herfstkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Miranda, wat een lieve kaart zeg echt cute!! En die leuke herfstmalletjes erbij wat n feest...Hoewel de eikeltjes al hier en daar op de weg liggen mag de herfst nog even wachten...maar je kaart is echt super mooi! Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superlief kaartje met de eekhoorn! Ben helemaal weg van al die beestjes! En je maakt er echt leuke voorbeelden voor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart.....de eekhoorn stelt de show!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is echt een op en top herfstkaart. heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande