dinsdag 25 augustus 2020

Hoera een kleinzoon!



Hallo allemaal,

Met de nieuwe Dutch Doobadoo mal van dit schattige vliegtuigje heb
ik een geboortekaartje gemaakt voor een trotse opa en oma, die
ik een kleinzoon hebben gekregen.
Voor dit kaartje heb ik dus deze mal gebruikt.

470.713.818 Card Art Vliegtuig

Dutch Card Art

470 713 818

Ik heb deze mal overgetrokken op kraft papier en daarna uitgeknipt.
Het designpapier komt uit een groot blok. Sommige onderdelen
heb ik nog een keer gemat op wit carstock zodat het geheel er nog net
iets vrolijker uitziet.


In het vliegtuigje heb ik een olifantje gemaakt, die heb ik gemaakt
met een stans van Elisabeth Craft Design.
De stempeltjes die ik gebruikt heb zijn van DenDennis.
Je kunt met deze stempelset zelf eindeloos variëren.
Doordat de woordjes allemaal los in de set zitten kun je dus
zelf heel veel leuke tekstjes stempelen. 



Ik ben benieuwd wat jullie van dit geboortekaartje vinden. 
Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen op mijn blog.
Tot de volgende keer.


Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande