dinsdag 25 augustus 2020

Kerstslinger




Hoi, hoi,

Ik ben alvast aan de slag gegaan voor kerst.Met deze leuke mal heb ik deze kerstslinger gemaakt. Ik heb hiervoor alleen het onderste vlaggetje gebruikt. 


Dutch Card Art banner flags 

470 713 319

Ik heb het onderste vlaggetje gebruikt voor deze slinger. Deze heb ik 7 x overgetrokken op wit cardstock en daarna uitgeknipt.Vervolgens heb ik ze beplakt met designpapier uit een blok van de Action. Het rondje in het midden van de slinger heb ik ook gebruikt. In deze rondjes heb ik de tekst 
"Kerst" geplakt. Ook voor deze letters heb ik malletjes van Dutch Doobadoo gebruikt.

Voor de letters heb ik de onderstaande Dutch Doobadoo letters gebruikt.

Dutch Card Art Alphabet A-Z 

470 990 110

Ik heb de letters alleen overgetrokken zonder verbindingsstukje op zilver papier. Hierna heb ik de letters nog een keer gemat op wit cardstock en daarna heb ik ze pas gebruikt op de slinger. 

Op het eerste vlaggetje en het laatste vlaggetje heb ik het schattige rendiertje geplakt, die ik gemaakt heb met de build up mal van het hertje van Duch Doobadoo



Dutch Card Art Rendier A5

470 713 796

 Ook op het achterste vlaggetje vinden jullie het rendiertje nog een keertje terug.

Ik heb hier en daar nog een sneeuwvlokje of bloemetje geplakt, die ik gemaakt heb met verschillende stansjes. 

Ik kan bijna niet wachten totdat het echt kerst is en ik deze slinger gezellig op kan hangen in mijn woonkamer. Daar heeft hij al wel even gehangen hoor voor de foto's maar Raymond, mijn man vond het niet zo leuk dat deze slinger tot de kerst zou blijven hangen. Dus ik heb hem nog maar even weggelegd. 😃😉

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande