zondag 1 november 2020

Verlanglijstje van....


Hoi, Hoi,

Nog eventjes wachten en dan komt de Sint ondanks de Corona gelukkig toch weer naar Nederland. Dus we kunnen alvast ons verlanglijstje maken. Ik heb voor jullie een ideetje hoe je dat zou kunnen doen. Voor dit verlanglijstje gebruik je de Dutch Doobadoo mal van de schatkaart. 


Dutch Card Art Treasure Map
470 713 718

Daarna ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe build up mal van Sinterklaas. 





470.713.824

De staf en het kruis op de mijter heb ik gemaakt met de paper art, die je hieronder ziet.


Dutch Paper Art A4 Sinterklaas
474.953.003


Het verlanglijstje heb ik verder versierd met enkele stempels, wat cijfers die ik uitgestanst heb en de tekst "Verlanglijstje van..."heb ik zelf geschreven. 


De cadeautjes onderaan deze kaart heb ik gemaakt met een stans van DenDennis. 
Nu nog even nadenken wat ik op mijn verlanglijstje ga zetten dit jaar, ik vrees dat het weer knutselspulletjes zullen worden maar dat zal de Sint van niet erg vinden. Denken jullie ook niet? Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande
















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande