zondag 15 november 2020

Welkom Sinterklaas en Pieten

 Hoi, hoi,

Gisteren is Sinterklaas weer aangekomen in Nederland. Om de Sint en zijn Pieten van harte welkom te heten heb ik deze welkomstslinger gemaakt. Ik gebruikte voor de slinger een oude vlaggenmal, die helaas niet meer verkrijgbaar is. Ik heb voor de slinger Sinterklaasdesignpapier gebruikt van Noor/Joy crafts.

De letters die ik op de slinger gemaakt heb  zijn gemaakt met deze mal waar je naamslingers mee kunt maken. Ik heb alleen de verbindingsstukjes weg gelaten zodat ik alleen de letters kon gebruiken. 

Dutch Stencil Art Alfabet
470.990.010

Achter de letters heb ik gouden rondjes met een schulprandje gepalkt. Deze rondjes heb ik gemaakt met een hele oude stans. Hierna ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe build up mallen van de Sint en de Piet. Ik heb op de eerste vlag de Sint gemaakt.




Build up Sinterklaas
470.713.824



Het kruis op zijn mijter en de staf heb ik gemaakt met deze Paper Art van Dutch Doobadoo 

474 953 003


Daarna heb ik 2 gluurpietjes gemaakt en 1 Piet die vrolijk wat pepernoten in het rond strooit.  Voor deze pietjes heb ik deze build up mal gebruikt.


470v 713 826

Hierna heb ik nog wat vrolijke cadeautjes op de slinger geplakt. Deze heb ik gemaakt met een stans van DenDennis. De slinger hangt hier nu voor het raam. Ik hoop dat er veel kinderen de gluurpietjes komen spotten. Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer. 

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande