dinsdag 24 november 2020

Voor opa en oma

 

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een geboortekaartje gemaakt voor een trotse opa en oma die een kleinzoon hebben gekregen. Ik heb hiervoor 2 mallen van Dutch Doobadoo gebruikt. 
Als eerste de mal van de kinderwagen. 



Dutch Card Art Buggy
470 713 714

Ik heb de kinderwagen eerst overgetrokken op wit cardstock. Daarna heb ik het designpapier geknipt en dat nog een keer gemat op donkerblauw cardstock voordat ik het heb opgeplakt. 

 

De baby heb ik gemaakt met de build up mal van de zeemeermin. Ik heb hiervoor alleen het hoofdje gebruikt en de handjes heb ik gemaakt van het bovenstukje van de bikini.





Build up Zeemeermin
470.713.810


Het kaartje met de tekst "Sweet baby boy" hoort bij het designpapier. 
De letters opa en oma heb ik gemaakt met Dutch Grey board Art. Deze heb ik blauw gemaakt met distress inkt. De tekst van harte heb ik gemaakt met een stans van Carlijn Design


Verder heb ik enkele baby versieringen op de kaart verwerkt die komen uit het onderstaande vel Dutch Paper Art Baby Elements


474.007.010

De kaart is inmiddels bij de trotse opa en oma bezorgd. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande





1 opmerking:

  1. Ontzettend leuk zeg. EN wat een goed idee van dat hoofdje. Het is zo echt een baby!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande