donderdag 19 november 2020

Kerstlichtje voor de donkere dagen voor kerst


Hallo allemaal,

Ik heb dit keer een klein kerstcadeautje gemaakt met deze leuke mal van een kerstdoosje. 


Dutch Box Art Star
470.713.069

Ik heb het doosje eerst gemaakt van wit cardstock. Daarna heb ik het desingpapier overgetrokken en uitgeknipt en dit daarma nog een keer gemat op roze cardstock. Daarna heb ik met een stans van een ster de sterren uit het doosjes gestanst. De stans, die ik had was toevallig net zo groot als de ster in de mal. Ik was zo enthousiast bezig dat ik de uitgestanste sterren weer op de zijkanten van het dekseltje heb geplakt. Eigenlijk is dit niet de bedoeling want nu zie je het roze designpapier niet door de sterretjes heen wanneer je het dekseltje in het doosje schuift. Daarom heb ik achter de sterren van het doosje nog een stukje vellum geplakt zodat het licht wat er door heen schijnt nog wat zachter wordt. Wel weer creatief opgelost 😋vinden jullie niet?


Door de bovenkant van het dekseltje heb ik een lintje gehaald waardoor je het deskseltje gemakkelijk omhoog kunt trekken. Met een zwarte gelpen heb ik nog wat extra lijntjes op het designpapier gezet. 


De pinquins op het doosje heb ik gemaakt met een stempelset van My Favorite Things. Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden. Aan de onderkant heb ik met foam klei nog een randje sneeuw gemaakt. 


Ik vind het op deze manier een superleuk doosje geworden, die je cadeau kunt geven in de donkere dagen voor kerst. Ik denk dat ik dit doosje maar aan mijn buurvrouw van 82 ga geven ipv een kerstkaartje dit jaar. 


Wie zouden jullie blij maken met zo'n leuk doosje?
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mirande,
    Wat een leuk kerst cadeautje is dit zo.
    Fijn weekend
    Groetjes YvonneBB

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande