woensdag 4 november 2020

Fijne Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar



Hoi, hoi,

Met de nieuwe mallen van Dutch Doobadoo heb ik deze kerstkaart gemaakt. Als eerste heb ik deze mal gebruikt voor de basiskaart. 


De kaart heb ik aan de onderkant omgevouwen zodat er aan de achterkant een pocket ontstaat en ik een rechte onderkant heb waarop de auto kan rijden. Daarom ziet mijn basiskaart er dus iets anders uit dat de originele mal. 
Ik heb de mal overgetrokken op wit cardstock en daarna beplakt met designpapier. Hierna heb ik hetzelfde gedaan m et de mal van de auto en de kerstboom.




Daarna heb ik het schattige schildpad gemaakt met de nieuwe build up mal. 


Het schildpadje ligt op zijn rug zodat hij de kerstboom goed kan vasthouden. 


Na de aankoop van deze mooie kerstboom wil hij zo snel mogelijk naar huis om daar de boom te gaan versieren. Ze zijn wel middenin een sneeuwbui beland waardoor de sneeuwvlokjes dwarrelen over de kaart. Met enkele stansjes heb ik de tekst"Fijne Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar" gemaakt. De sneeuwrand onderaan de kaart heb ik gemaakt met foam klei. Als laatste heb ik met gelpennen nog wat extra accentlijnen op de kaart aangebracht en hier en daar nog een zilveren sterrertje opgeplakt. 


Wanneer je de kaart omdraait ziet hij er zo uit. 


In de pocket heb ik een labeltje gemaatk waarop je nog een persoonlijke tekst kunt zetten voor de kerst. Aan het labeltje hangt nog een heel leuke bedeletje met de tekst 2021. Ik vind deze zo leuk!


Ik ben benieuwd wat jullie van deze kerstkaart vinden. Ik heb nog een ideetje voor de kerst met het schildpad dus nu snel weer verder aan mijn knutseltafel. Tot snel.

Groetjes Mirande















 

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande