zaterdag 21 november 2020

Hiep Hiep Hoera Feestje!


Hoi, Hoi,

Ik heb dit keer een winterse verjaardagskaart gemaakt voor een man. Ik gebruikte de Crafty kit Gentleman


472 100 008

Ik gebruikte de mal uit deze kit en heb deze 4 keer overgetrokken, 2 x op wit cardstock, 1 x op zwart cardstock en 1 x op designpapier. Hierna heb ik alles uitgeknipt en de verschillende lagen op elkaar geplakt. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met de mal van de snor


Dutch Cart Art Gentleman
472 100 008


Ik heb deze mal 2x overgetrokken, 1 x op wit cardstock en 1 x op het designpapier. 
Daarna heb ik deze schattige pinguïns gestempeld. Ze komen uit een stempelvset van My Favorite Things. De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castel Potloden.


Deze pinguïn heeft een hoedje gekregen, die ik gehaald heb uit het uidrukvel wat hoort bij de Crafty kit.  


En deze pinguïn heeft een strikje gekregen, die ook uit het uitdrukvel van de Crafty kit komt.
Onder deze pinguïns heb ik zelf ijsschotsen geknipt waarop de tekstjes uit het stickervel geplakt heb, zodat ze nog wat beter tot zijn recht komen. Ook het klokje komt uit de Crafty kit.


Ik ben zelf wel tevreden over deze verjaardagskaart maar ben ook wel een beetje benieuwd wat jullie ervan vinden.
 Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande









 

2 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel leuk met al die feestvierende pinguïns. En mooi dat het zwart-wit-grijs is. Prima voor een man.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande