dinsdag 17 november 2020

Gefeliciteerd


 Hoi, Hoi,

Wat heeft Dutch Doobadoo deze maand weer een leuke collectie. Jullie moeten nog heel eventjes wachten voordat de mallen in de winkel liggen maar ik mocht er alvast mee aan de slag om voorbeelden te maken.

Ik ging als eerste aan de slag met de nieuwe build up mal van de aap. Wat is hij onwijs schattig!!!

Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt. Voor de basiskaart gebruikte ik een nieuwe shape art mal. 470 713 204. De afbeelding heb ik helaas nog niet. Ik heb een vel designpapier uit de Crafty Kit Abigail gebruikt. Hierna ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe build up mal van de aap


Dutch Build up Aap
470 713 836


Deze aap heeft een bordje wat om zijn nek hangt omdat klimmen en dingen vasthouden nou eenmaal niet zo goed samen gaat, Hahaha. Op dit bordje staat de felicitatie tekst "Gefeliciteerd". Deze tekst heb ik gemaakt met een stans van Carlijn Design.Met een zwarte gelpen heb ik de mond, de ogen en wenkbrauwen getekend. Hier en daar heb ik ook nog wat accentlijntjes gemaakt met een witte gelpen. Als laatste heb ik wat junglebladeren gestanst en deze om de aap heen geplakt. Ik vind het zelf wel een vrolijke verjaardagskaart geworden. Wat vinden jullie ervan?

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande