woensdag 11 november 2020

Jarig? Proost!


Hallo allemaal,

Het is alweer november. Dus tijd voor een leuke nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo. Maak n.a.v. de onderstaande sketch een leuke kaart en post deze in de Dutch Doobadoo challenge groep.


Voor deze challenge heb ik deze mal gebruikt.


Dutch Box Art Milk Carton
470.713.065


Dit is mijn voorbeeld.


Ik heb de mal overgetrokken op wit cardstock, uitgeknipt en beplakt met mannendesignpapier uit een papierblokje. Hierna ben ik aan de slag gegaan met verschillende stansen en stempeltjes. Door het dekseltje heb ik een lintje gestrikt en daar aan heb ik een labeltje gemaakt met een verjaardagsstempel.  Aan het labeltje heb ik ook nog een bedeltje gehangen van een gebakje.


Na de koffie met gebak wordt het tijd voor..... een biertje. Proost op je verjaardag! Het bierflesje en de bierpul heb ik gemaakt met een collectable van Marianne Design. De tekst "Jarig" heb ik gemaakt met een stans van Carlijn Design.


Doen jullie ook gezellig mee met deze leuke mannen cadeaudoosjes challenge?
Heel veel succes met het maken van jouw creatie.

Groetjes Mirande



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande