donderdag 13 mei 2021

Beschuit met muisjes


Hallo allemaal, 

Hebben jullie de leuke Crafty kit Slimeline Giraffe van Dutch Doobadoo al gezien?


473 005 009

We hebben speciaal voor jullie een bloghop georganiseerd boordevol ideetjes. Dit is mijn voobeeld. Hop jij ook gezellig met ons mee?




  • Ga op 13 mei 2021 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Ik gebruikte  een slimeline stans voor het maken van deze kaart. Ik heb een blauwe vel desingpapier uit de kit gebruikt. 
In het middelste vakje van de mal heb ik een schudgedeelte gemaakt. Hierin heb ik Sprinkletz Pink it up gebruikt. Wat zijn deze ook weer leuk. I ben echt gek op dit soort schudmateriaal😍😍.


Hierna heb ik de kaart verder aangekleed met de plaatjes die horen bij de Crafty kit.


De bloemen heb ik gemaakt met een stansenset van Elisabeth Craft Design. In het hart van de bloemen heb ik nog een sprinkletz geplakt, zodat de rondjes nog een keer terug komen op de kaar.t
Als laatste heb ik nog wat stempeltjes gebruikt. 


Ik heb er een geboortekaartje van gemaakt. Heerlijk zoet daar houd ik soms echt van. 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Nu mogen jullie lekker doorhoppen naar het blog van


Heel veel hopplezier en tot een volgende keer.
Groetjes Mirande




 



3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande