dinsdag 18 mei 2021

Speciaal voor jou



Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een vrolijk lente kaartje gemaakt waarvoor ik de onderstaande Dutch Doobadoo mal gebruikt heb. 



Dutch Card Art Wilma 
470 713 209

Ik heb voor dit kaartje de mal 4 keer over getrokken. 2x op wit cardstock en 2 x op designpapier. Dit papier is van Echo Park Hello spring. Ik vind het papier met die bijtjes zo onwijs leuk.😍
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met 2 verschillende stansen van Elisabeth Craft Design. Ik heb hiermee het ezeltje en het schaapje gemaakt. Wat zijn deze ook leuk. De losse bijtjes die op het kaartje vliegen heb ik ook gemaakt met een stans van Elisabeth Craft, dit is de stans van de beer, hierbij horen deze leuke bijtjes. Het beertje heb ik dit keer niet gebruikt zoals jullie vast al wel gezien hebben. 

De bloemetjes heb ik ook gemaakt met een stansenset van Elisabeth Craft. In het hart van de bloemetjes heb ik nog een plakpareltje geplakt.  De grasrand ik ook gemaakt met een stans.

Als laatste heb ik nog een tekstje gestempeld.

Ik vind het zelf een vrolijk voorjaarskaartje geworden. Ik hoop dat het mooie weer nu snel gaat komen want ik heb wel een beetje genoeg van al die kou. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande