maandag 10 mei 2021

Hiiiiiiieperdepiep! Feestvarken


Hallo allemaal, 

Met meerdere build up mallen heb ik deze vrolijke verjaardagskaart gemaakt. 

Ik gebruikte voor de basis van de kaart de mal van de boerderij. 

Dutch Card Art Build up Boerderij

470 713 851

Achter de boerderij heb ik met de mal van de boom 2 bomen gemaakt. Deze bomen staan in het gras. Het gras heb ik gemaakt met een stans.


Dutch Card Art Tree
470 713 853

In het bladerdek van de bomen heb ik wat tekstjes gestempeld. Hiervoor heb ik verschillende stempelsetjes gebruikt.



Als laatste heb ik met de build up mal van het varken, dit feestvarken gemaakt. 


Dutch Build up varken
470 713 858


Ik word zelf heel blij van deze vrolijke verjaardagskaart. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande