woensdag 12 mei 2021

Op safari!


Hoi, Hoi,

Hebben jullie al meegedaan met de uitdaging voor de maand mei in de Dutch Doobadoo build up groep. Dit keer gaan we aan de slag met 2 verschillende build up mallen.

Hieronder vinden jullie de afbeelding van de uitdaging


Dit is mijn voorbeeld.

Als eerste ging ik aan de slag met de build up mal van de auto.

Dutch Cart Art Build up auto

470 713 862

Ik wilde er een auto van maken waarmee je op safari kunt gaan, dus het designpapier wat ik gebruikt heb past bij dit thema. Het komt uit een ouder blok wat nog ergens in mijn kast lag wel te stoffen. 😂

In mijn auto zitten niet de giraffen maar de apen. Ik heb er dus een iets andere variant op de uitdaging gemaakt.


 

De apen maakte ik met de onderstaande mal.

Dutch Card Art Build up Aap
470 713 836

De apen gaan op safari maar moeten plotseling stoppen omdat er een giraffe op de weg zit. 

Voor de giraffe gebruikte ik deze build up mal.

Dutch Card Art Build up Giraffe
470 713 864






Ik ben benieuwd wat jullie van deze variant vinden op onze uitdaging van de maand mei. Doe jij ook no gezellig mee en plaats je voorbeeld dan in de build up groep. 
Veel plezier en een hele fijne dag gewenst vandaag.

Groetjes Mirande

 

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande