donderdag 20 mei 2021

Voor jou een bloemetje!



Hoi, hoi,

Vandaag laat ik jullie een bloemenkaartje zien. Ik heb dit leuke kleine kaartje gemaakt met de Dutch Card Art mal Ariadne.

 


Dutch Card Art Ariadne
470 713 210

Ik heb de mal 4 keer overgetrokken. 2x op wit cardstock, 1x op blauw cardstock en 1 x op designpapier. Dit papier komt uit een papierblokje van Marianne Design.
Vervolgens heb ik een stempelafdrukje van My Favorite Things gebruikt. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. Hier en daar heb ik wat glitter aangebracht met een glitterpen van Nuvo. Helaas is dit op de foto niet zo goed te zien.

De bloemen heb ik gemaakt met een stansenset. In het midden van de bloemen heb ik een drop geplakt. Vervolgens heb ik de tekstjes gestempeld met een nieuwe stempelset van Carlijn Design.

Ik vind het zelf wel een schattig kaartje geworden al zeg ik het zelf. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en wie weet tot snel.

Groetjes Mirande

1 opmerking:

  1. Het is inderdaad een SCHATTIG kaartje Mirande.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande